Trollsvans

Alla inlägg under januari 2016

Av Johanna Mattsson - 9 januari 2016 15:41

...ny blogg. Eller den andra av sjuttielva till bloggar jag kommer att skapa. Speciellt med tanke på att jag redan skapat en annan blogg under en annan plattform som jag hann skriva ett inlägg på innan jag tröttnade. Men det var nog för att jag inte riktigt trivdes vid upplägget. Jag har flera gånger provat att blogga på bloggplatsen.se och det är ändå hit jag kommer om och om igen. Upplägget är simplet och man slipper pilla med alla småkoder för att ens kunna får fram en ruta att skriva i. Så nu ska jag försöka ge järnet på den här bloggen, annars är jag nog inte menad för en blogg.

Jag har inga direkta nyårslöften till mig själv utan mer riktlinjer mot mål jag vill uppnå under 2016. Det första är att gå ned de 15 överflödiga kilona så att jag kommer tillbaka till den vikt jag var bekväm med mig själv i. Sedan ska jag försöka få pli till odågan som är min hund. Men förhoppningsvis blir det lite lättare efter kastreringen som snart ska bokas in. Har jag dessutom tur så blir det här säkert året som jag faktiskt flyttar hemifrån, men det är ju självklart inte garanterat eftersom jag är ett så pass stort problembarn.

Vad kommer man att få se på den här bloggen då?
Det är en otroligt bra fråga. Inläggen kommer att variera från mitt vardagsliv, till mina kändiscrusher samt allt som jag är besatt av för stunden. Och det mina vänner är en hel del och vad exakt det är kommer ni förr eller senare lägga märke till.

Ja ja, detta var en liten introduktion så nu tänker jag inte skriva mer. Nästa inlägg dyker upp när det dyker upp.
over and out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna heter jag, en 22årig arbetslös tråkmåns. I skrivande stund bor jag fortfarande hemma hos mina föräldrar tillsammans med min dobermann Yoda på cirkus 2 år. Det är väl i första hand oss två den här bloggen kommer handla om även om många inlägg som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards