Trollsvans

Direktlänk till inlägg 28 januari 2016

Sims 2

Av Johanna Mattsson - 28 januari 2016 11:04

Under de senaste dagarna har jag haft ett väldigt sug efter att spela The Sims 2 igen. Det kommer och går i skov, ibland kan jag sitta och spela i evigheter och därefter glömmer jag bort det i lika många evigheter igen. Dessutom har jag aldrig haft intresset av att prova några prylpaket eller några av de nya versionerna av Sims. Ska det vara Sims så ska det vara Sims 2 and that's it. Nåväl, efter att ha letat i ett par timmar igår så hittade jag äntligen skivan så jag kunde installera spelet på min nya dator. Efter det så har jag suttit och spelat i flera timmar. Först skapade jag två olika "familjer" (läsa två olika sims) i Veronavik (eller vad det nu heter) som jag hade planerat skulle träffa varandra, bli kära och sedan bilda familj. Det gick inte riktigt som jag ville... De blev inte ens vänner utan började bråka det första de gjorde typ, så där gick ju den planen åt skogen. Så jag tröttnade och skapade två nya simmar som dock bodde i samma hus i Skönköping och här går det faktiskt mycket bättre. Hittills är de förlovade och jag hade väl tänkt se till att de gifter sig om typ två dagar. Därefter är det dags för barn (för man kan ju inte skaffa barn förrän man är gift), hehe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Mattsson - 1 februari 2017 17:30

->

Av Johanna Mattsson - 31 januari 2017 17:30


 

Av Johanna Mattsson - 30 januari 2017 12:14


 

Av Johanna Mattsson - 29 januari 2017 21:26


 

Presentation


Johanna heter jag, en 22årig arbetslös tråkmåns. I skrivande stund bor jag fortfarande hemma hos mina föräldrar tillsammans med min dobermann Yoda på cirkus 2 år. Det är väl i första hand oss två den här bloggen kommer handla om även om många inlägg som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards