Trollsvans

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Johanna Mattsson - 11 februari 2016 11:15

Jag är med i följande grupper på facebook;

• BARF och Färskfoder till Hund & Katt
• Träna hund!
• Pitbull/Amstaff/Staff/Bully/Blandraser Ocensurerat
• Pitbull/Amstaff/Staffordshire bull terrier/American Bully
• Vetbase 2.0
• Vi som älskar våra blandrashundar! :)
• Djur i Blekinge Köp & Sälj
• Dobermann - Sverige
• Omplacering,hundproblem och hundträning -HITTA HUNDHJÄLP
• Vardagsvargen. Hunden i Vardagen.
• Hundar till salu/köpes/foder/omplacering...
• Karlskronaloppis
• Säljes, köpes, skänkes i Karlskrona
• Hundprylar Nytt och Begagnat
• Dogparkour Sweden
Stallet.se Info!
• Tidningar & Böcker, Säljes, Köpes, Skänkes i Ronneby och Karlskrona kommun.
• Lydnadsträning Rosenholm.
• Varning Warning
• Hundvakt - Blekinge
• Evenemangstips i Blekinge
• Liv i Livet 2014
• Bloggare
• Boktipset
• CWC Lyckeby
• KLÄDER & SKOR i KARLSKRONA (ej barnartiklar)
• Forever - Butik & Info
• Jändel 2007 - 2010
• Alla vi som saknar guiden Pavel ifrån Polenresan!<3

Presentation


Johanna heter jag, en 22årig arbetslös tråkmåns. I skrivande stund bor jag fortfarande hemma hos mina föräldrar tillsammans med min dobermann Yoda på cirkus 2 år. Det är väl i första hand oss två den här bloggen kommer handla om även om många inlägg som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards