Trollsvans

Alla inlägg under mars 2016

Av Johanna Mattsson - 23 mars 2016 21:30

Jag är väldigt kräsen när det kommer till speciella saker och ting, som till exempel mina hörlurar. Enda sedan jag köpte min första Creative mp3-spelare för flera år sedan och fick med deras hörlurar så har jag varit helt frälst i dem och aldrig använt några andra. Under de gångna åren har de såklart slitits ut och gått sönder (även om de är otroligt hållbara om man bara är lite mer rädd om dem än vad jag är) så att jag har fått byta ut dem. Men aldrig har jag övervägt att testa något nytt då jag är himla nöjd över ljudet, hur de stänger ut störande ljud o.s.v Jag har heller inga planer på att överge dem. Tyvärr är de inte i billigaste laget (även om man verkligen får vad man betalar för) men det finns säkert dyrare också samt att jag tycker att de är värda pengarna. Men varje gång jag ska beställa nya så har jag glömt bort vad de heter och vart jag köpt dem så jag får alltid sitta och googla ett tag innan jag finner dem. Därför tänkte jag lägga upp en printscreen på sidan där jag köper dem så att jag bara kan kolla här nästa gång jag ska ha nya (nu får vi hoppas att det tar ett tag eftersom jag bara den här veckan fick köpa nya).

 

Av Johanna Mattsson - 21 mars 2016 13:15

Nu har jag läst klart Sagan om de Två Tornen också så nu återstår bara den sista boken, som jag har börjat på, innan recensionen kommer. Därefter tänkte jag läsa klart min Jeffery Dahmer bok också innan jag börjar på Harry Potter böckerna. När jag är klar med dessa också tänkte jag beta av de sista Stephen King böckerna jag har här hemma. Så som det ser ut just nu så har jag nog min kommande framtid planerad redan.

Av Johanna Mattsson - 19 mars 2016 13:45

Har man tråkigt och ändå bara sitter och bläddrar fram genom internet så rekommenderar jag att man kikar in på http://explosm.net/comics/3967/ och spenderar lite tid där. Det är en internetserie med en ganska grov humor så är man känslig för vissa saker så bör man kanske inte klicka in där. Jag personligen finner det underhållande och kollar in där dagligen.

Av Johanna Mattsson - 18 mars 2016 13:45

       

Foto · Yoda
Av Johanna Mattsson - 17 mars 2016 13:45

Dessa spel är de jag spelar dagligen och de är ordnade efter popularitet;

• Dragons; Rise of Berk
• DragonVale
• Monsters Legend
• Dragon Mania Legend
• Dragon Story
• DragonCity
• Fantasy Story

Av Johanna Mattsson - 16 mars 2016 21:19

 

Presentation


Johanna heter jag, en 22årig arbetslös tråkmåns. I skrivande stund bor jag fortfarande hemma hos mina föräldrar tillsammans med min dobermann Yoda på cirkus 2 år. Det är väl i första hand oss två den här bloggen kommer handla om även om många inlägg som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards