Trollsvans

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Johanna Mattsson - 16 augusti 2016 14:20

Jag började spela den 21:a juli och hittills har jag hittat dessa pokémons:
• Bulbasaur
• Charmander
• Squirtle
• Wartortle
• Caterpie
• Metapod
• Butterfree
• Weedle
• Kakuna
• Beedrill
• Pidgey
• Pidgeotto
• Pidgeot
• Rattata
• Raticate
• Spearow
• Fearow
• Ekans
• Pikachu
• Sandshrew
• Nidoran (hona)
• Nidorina
• Nidoran (hane)
• Nidorino
• Clefairy
• Jigglypuff
• Zubat
• Golbat
• Oddish
• Gloom
• Vileplume
• Paras
• Parasect
• Venonat
• Venomoth
• Diglett
• Meowth
• Persian
• Psyduck
• Golduck
• Mankey
• Growlithe
• Poliwag
• Abra
• Bellsprout
• Weepinbell
• Victreebel
• Tentacool
• Geodude
• Graveler
• Ponyta
• Slowpoke
• Magnemite
• Magneton
• Doduo
• Seel
• Grimer
• Shellder
• Gastly
• Haunter
• Drowzee
• Hypno
• Krabby
• Voltorb
• Electrode
• Exeggcute
• Koffing
• Rhyhorn
• Rhydon
• Chansey
• Horsea
• Goldeen
• Staryu
• Mr. Mime
• Scyther
• Jynx
• Electabuzz
• Magikarp
• Eevee
• Vaporeon
• Jolteon
• Flareon
• Porygon
• Omanyte
• Omastar
• Kabuto
• Snorlax.

Presentation


Johanna heter jag, en 22årig arbetslös tråkmåns. I skrivande stund bor jag fortfarande hemma hos mina föräldrar tillsammans med min dobermann Yoda på cirkus 2 år. Det är väl i första hand oss två den här bloggen kommer handla om även om många inlägg som

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards